Friday 21 November 2014

AZARUL HAMRI

"awak dah ada group ?"
"belum, kami ada tiga orang, saya sabah, dia kedah dan yang hujung tu sarawak"

semua start dari sini, bila puan nurul huda suruh buat group terdiri daripada pelbagai negeri.

kat sini aku kenal kau azarul,
dan sejak dari tu banyak gila moment kita, semuanya start daripada perkenalan untuk group tu

aku tak pandai nak berkata kata
seterusnya aku biar gambar bercerita
tentang kita




ini zaman first year, ini masa buat assigment politik

ini pun zaman first year, ini assigment comunication

ini dah makin besar, dah masuk tahun 2 !

ini killer subject masa tahun 2 katanya research methood, sampai ke Bau kita

ini masa gua teman lu deting bro, 

ini yang buat kita serasi, dua dua perangai gila

oh, kalau orang nak kata aku gedik aku tak kesah, sebab kawan aku sorang nie 
sama gedik dengan aku

konon konon buat kerja la tu ??

yeahh !! this video make us so bussyyyyy, tapi hasilnya owsem !

this is a great moment with u guys bro ! kalau rindu aku, tengok video tu.

dan kau suka bajet bajet sweet


sweet masa diner IRLS

ini aku tak boleh lupa. hadiah birthday masa kita tahun dua. thanks zarul ! 
aku dah tak pakai jeans tu, haha !

kalau kau perasan, tahun berubah. subjek pun beza, ahli kumpulan pun berbeza, tapi
yang tetap sama, kumpulan tu mesi ada kita berdua !

dan ini ...
sampai ke sini aku dengan kau. 


tada !!! ini special tu kau bro !
aku dengan berbesar hati dan dengan segala hormatnya 
ucapkan kau
TAHNIAH !






semoga kau lebih berjaya, cepat kerja, cepat kumpul duit, cepat kawen
kau kawen nanti aku nak vvip seat k, jangan lupa tu !
jangan lupa aku. hahaha ! 


No comments:

Post a Comment