Sunday 26 October 2014

HIDUP BAHAGIA

dua tiga hari nie hidup gua rasa sangat bahagia.

dengan moment moment yang boleh buat gua gelak tawa

dah lama tak gelak besar sampai gegar dunia

cakap banyak tak guna biar gambar cerita segala


bermula dengan jumpa skuad, penuh gelak tawa tak kira masa

23 October 2014, bersama skuad untuk hiking ke Puncak Borneo.

muka bahagia baru sampai

ada sedikit perasaan eksaited untuk sampai ke atas

tak sampai separuh jalan, muka dah tahan penat, dengan beberapa skuad senior

penat ! 
lelaki ini di katakan muka sama dengan gua, dan gua gelarkan dia "bro" sebab dia punya perangai pun macam bro bro

acah acah betapa, padahal gua penat nak mampus dah nie 

baru dekat aman 6, jauh lagi perjalanan

gua tak tau mana budak junior nie dapat stamina,
tapi dia memang laju nak mampus,
dari bawah dapat naik ke atas nie saing dengan gua.
tapi gua suruh dia jalan dulu. 
"jumpa kat atas, tak lari gunung di kejar"

tadaaaa ! 
jumpa di atas,
finally gua sampai dengan bahagianya.
tapi budak nie sampai dulu

paling penting kat atas ialah photoshoot. 

gambar sangat tak sopan, tapi bahagia oi !!!

bersama skuad intermediate, yang gua gelarkan mereka sporting dan gila selfie

 there some meaning for this capital, keep the love silent !

setakat ini dulu, entry "hidup bahagia"
nanti gua sambung

No comments:

Post a Comment